Μάρκετινγκ περιεχομένου: Τι είναι και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί από έναν πάροχο υγείας

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ιατρικές πληροφορίες στο διαδίκτυο στην προσπάθειά τους να ενημερωθούν και να βρουν λύση στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν, και μάλιστα πολύ πριν αποφασίσουν να επισκεφθούν έναν ειδικό. Αυτή ακριβώς η αυξανόμενη ζήτηση για on line ιατρική πληροφόρηση και καθιστά την ανάγκη για μάρκετινγκ ολοένα και επιτακτικότερη.  Άλλωστε, μέσω του content […]

+ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Τι είναι και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί από έναν πάροχο υγείας

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ιατρικές πληροφορίες στο διαδίκτυο στην προσπάθειά τους να ενημερωθούν και να βρουν λύση στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν, και μάλιστα πολύ πριν αποφασίσουν να επισκεφθούν έναν ειδικό. Αυτή ακριβώς η αυξανόμενη ζήτηση για on line ιατρική πληροφόρηση και καθιστά την ανάγκη για μάρκετινγκ ολοένα και επιτακτικότερη.  Άλλωστε, μέσω του content […]

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Instagram ως εργαλείο μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας

Είστε πάροχος υγείας και πιστεύετε πως το Instagram δεν σας αφορά, καθώς θεωρείτε ότι είναι ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης που απευθύνεται στους… πιτσιρικάδες και έχει ως μοναδικό σκοπό την προβολή ωραίων εικόνων από μια «φιλτραρισμένη» καθημερινότητα;  Ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε την άποψή σας, καθώς το Instagram μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για το […]

Η μέθοδος Plan-Do-Check-Act και πώς βοηθά το μάρκετινγκ

Η μέθοδος Plan–Do–Check–Act και πώς βοηθά το μάρκετινγκ   Η αγορά μεταβάλλεται συνεχώς. Νέες τάσεις εμφανίζονται, παίρνοντας τη θέση παλαιότερων, καινούριες ανάγκες προκύπτουν και όλα αυτά απαιτούν τη συνεχή εγρήγορση των ανθρώπων του μάρκετινγκ. Κι ενώ αφουγκράζονται το περιβάλλον και επιταχύνουν ρυθμούς, αναγκάζονται στην πορεία να εγκαταλείψουν ό,τι δεν λειτουργεί. Όταν αυτό γίνεται συστηματικά και με […]

Αναζητώντας θεραπεία στο… διαδίκτυο!

Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ανάπτυξης κάθε παρόχου υγείας αποτελεί τα τελευταία χρόνια το ψηφιακό marketing. Άλλωστε, 80% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν εκεί πληροφορίες για την υγεία τους, ενώ 2 στους 3 εμπιστεύονται τα ιατρικά sites και τα social media προκειμένου να ενημερωθούν για τα συμπτώματά τους προτού επισκεφθούν τον ιατρό. Πόσο έχει επηρεάσει το […]

Ιατρικό Marketing: 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022

Ο «ωκεανός» ιατρικών πληροφοριών του διαδικτύου δίνει στις μέρες μας απεριόριστες επιλογές στους ασθενείς, που όλο και συχνότερα περνούν το διαδικτυακό κατώφλι των παρόχων υγείας προτού περάσουν το πραγματικό.  Γι΄ αυτό και περισσότερο από ποτέ οι πάροχοι υγείας πρέπει να έχουν ένα οργανωμένο σχέδιο ιατρικού μάρκετινγκ με έμφαση στα ψηφιακά εργαλεία, ώστε να αντιμετωπίσουν τις […]

Χρυσό βραβείο στα DIME 21 απέσπασε η Health Marketing

Χρυσό βραβείο για την καλύτερη Home Page απέσπασε η Health Marketing  στα βραβεία DIME 2021 (Digital Media Awards), έναν ετήσιο θεσμό που έχει ως στόχο να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digital publishing. Συγκεκριμένα, το βραβείο αφορά στη δημιουργία της ιστοσελίδας urology4u.gr, της ουρολογικής ομάδας U4U, που χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά […]

We are hiring – Social Media Specialist

Εάν είσαι digital marketer και θα σε ενδιέφερε να ασχοληθείς με τον χώρο της υγείας, τότε η ομάδα της Health Marketing, εταιρείας παροχής υπηρεσιών ιατρικού marketing και επικοινωνίας, σε χρειάζεται. Η θέση: Social Media Specialist- Copywriter Τι θα κάνεις: -Account Management: επικοινωνία και διαχείριση πελατών, οργάνωση και συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας για […]

Native advertising vs content marketing: Ποιες οι διαφορές τους;

Κάθε επαγγελματίας που ασχολείται με το digital marketing, σχεδιάζοντας μια καμπάνια γύρω από το περιεχόμενο θα βρεθεί απέναντι σε δύο όρους, το native advertising και το content marketing. Αν και αμφότεροι αφορούν στο περιεχόμενο, διαφέρουν σημαντικά. Το content marketing αφορά στη δημιουργία περιεχομένου που ο κόσμος εντοπίζει κατά τη διάρκεια της δικής του αναζήτησης και […]

youtube-seo-tips

7 Συμβουλές για αποτελεσματικό YouTube SEO

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, μετά από τη Google, τη μητρική της εταιρεία. Οκτώ από τα 10 αποτελέσματα αναζήτησης βίντεο προέρχονται από το YouTube, μιας και η πλατφόρμα αναπτύσσεται συνεχώς με 500 ώρες βίντεο να ανεβαίνουν από τους χρήστες του κάθε λεπτό. Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι πώς το […]

τηλεργασία

Ο δεκάλογος της επιτυχημένης τηλεργασίας στην καραντίνα

Ο καλύτερος τρόπος για να είστε υγιείς τη δύσκολη αυτή περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού είναι να Μείνετε Σπίτι, άρα και να εργαστείτε από εκεί. Η τηλεργασία μπήκε με… βίαιο τρόπο στις ζωές όλων μας και αν και διαφέρει σε πολλά σημεία από τον συνήθη τρόπο εργασίας, πρέπει και αυτή να είναι αποτελεσματική και παραγωγική. […]

Γιατί Ιατρικό Marketing

Γιατί Ιατρικό Marketing;

Γιατί Ιατρικό Marketing; Ένα ερώτημα κι ένας προβληματισμός που έχουν ολοένα και περισσότεροι πάροχοι υγείας, μονάδες υγείας και γιατροί σήμερα. Η ψηφιακή εποχή έφερε μεγάλες αλλαγές και στον ιατρικό τομέα, με το marketing να αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής κάθε παρόχου υγείας. Το τοπίο έχει αλλάξει. Κι ενώ μέχρι πρόσφατα η υγεία ήταν μια «βιομηχανία» […]

ιατρικό Marketing στο Facebook

4+1 Tips για αποτελεσματικό ιατρικό Marketing στο Facebook

Είστε ιδιώτης γιατρός, κλινική, θεραπευτικό spa ή εν γένει επιχείρηση υγειονομικής περίθαλψης; Το ιατρικό Marketing στο Facebook σάς αφορά, καθώς αποτελεί ένα αποδοτικό και σχετικά οικονομικό εργαλείο για να ενισχύσετε την επικοινωνία τόσο με υφιστάμενους όσο και με δυνητικούς ασθενείς. Η διαφήμιση στο Facebook είναι μια εξαιρετική επιλογή για τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, επειδή παρουσιάζει τις […]

Άρθρο 13

#SaveYourInternet- Η Ευρώπη είπε ΝΑΙ στο αμφιλεγόμενο Άρθρο 13

  Τι είναι το Άρθρο 13; Tι αλλαγές συνεπάγεται; Μετά το περιβόητο GDPR, μεγάλες αλλαγές σημειώνονται και στα ηλεκτρονικά πνευματικά δικαιώματα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με άμεσο και διεθνή αντίκτυπο μόλις τεθεί σε ισχύ η νέα νομοθεσία. Στις 26 Μαρτίου 2019, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε ΝΑΙ στην οδηγία για τα πνευματικά δικαιώματα στην ΕΕ. Η […]

brief

5+1 Συμβουλές για ένα σωστό brief

Ιατρικό Marketing: 5+1 Συμβουλές για ένα σωστό brief   Η εταιρεία, το agency ή ο άνθρωπος που έχει αναλάβει να στήσει το προφίλ σας, αλλά και τις διαφημιστικές εκστρατείες σας στα social media μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχός σας. Η αποτελεσματικότητα των social media και η δυναμική του digital marketing μπορούν να έχουν εξαιρετικά […]

Content Marketing

5 βασικοί κανόνες του ιατρικού Content Marketing

Η χρονιά του Content Marketing στον ιατρικό τομέα εκτιμάται ότι θα είναι το 2021, καθώς πλέον μία στις 20 αναζητήσεις στη Google αφορά σε ιατρικά θέματα, 8 στους 10 χρήστες χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης ως πρώτη πηγή πληροφοριών υγείας, ενώ αναμένεται φέτος “εκτόξευση” στις φωνητικές αναζητήσεις για ιατρικά θέματα. Όμως ποιοι είναι 5 βασικοί κανόνες […]

10 σημαντικά στατιστικά για το Ιατρικό Marketing

10 σημαντικά στατιστικά για το Ιατρικό Marketing

Τεράστια είναι πλέον η σημασία του διαδικτύου και του digital marketing και στον ιατρικό τομέα, καθώς οι δυνητικοί ασθενείς αναζητούν ολοένα και περισσότερο ιατρικές πληροφορίες στο internet, κι αυτό αποδεικνύεται από τα στατιστικά για το Ιατρικό Marketing. Δεδομένου ότι ο κλάδος της Ιατρικής περίθαλψης επιδιώκει συνεχώς την επόμενη τεχνολογική πρόοδο, είτε πρόκειται για μια καινοτόμα ή […]

Το διαδίκτυο αλλάζει τη σχέση με το γιατρό μας

Το διαδίκτυο αλλάζει τη σχέση με το γιατρό μας

Η χρήση των site πρέπει να είναι απλώς ενημερωτική-Κανένα δεν κάνει διάγνωση ούτε και προσφέρει θεραπεία Του Κλέαρχου Πρωτοπαπά-Καραντάνη* Μέσα σε 25 χρόνια ο κόσμος άλλαξε. Γιατί; Το 1993 το Cern (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire) ανακοίνωσε ότι η τεχνολογία του παγκόσμιου ιστού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα από όλους τους χρήστες. Το 1996 ο […]

infographic-mesa-se-tablet

Infographic – Ένα ισχυρό εργαλείο marketing

Ήξερες ότι το 99% όλων των αισθητηριακών πληροφοριών που λαμβάνουμε φιλτράρεται από τον εγκέφαλο σχεδόν αμέσως; Αυτό σημαίνει ότι μόνο το 1% των πληροφοριών μεταφέρεται πραγματικά στον εγκέφαλο. Τα Infographic ανήκουν σε αυτό το 1%! Σύμφωνα με το Αγγλικό Λεξικό της Οξφόρδης, ένα infographic (ή γραφικό πληροφοριών) είναι «μια οπτική αναπαράσταση πληροφοριών ή δεδομένων». Έκαναν […]

Ρευματικά Νοσήματα

Ο ελληνικός πληθυσμός αγνοεί τα Ρευματικά Νοσήματα, καθώς και τον ρευματολόγο

Έρευνα για τα Ρευματικά Νοσήματα από τη ΡευΜΑζην και την Health Marketing Ελλιπώς ενημερωμένο εμφανίζεται το ελληνικό κοινό σχετικά με τα Ρευματικά Νοσήματα, καθώς ένας στους δύο Έλληνες δε γνωρίζει τα συμπτώματα αυτών των ασθενειών. Την ίδια στιγμή ένα ποσοστό 50% πιστεύει πως υπάρχουν τρόποι πρόληψης των εν λόγω νοσημάτων. Επίσης παρατηρείται έντονη σύγχυση στην […]

Content Marketing ο βασιλιάς και του Ιατρικού Digital Marketing

Content Marketing, ο βασιλιάς και του Ιατρικού Digital Marketing

“Marketing is telling the world you’re a rock star. Content Marketing is showing the world you are one.” Content Marketing, ο βασιλιάς και του Ιατρικού Digital Marketing. Ή όπως έχει καθιερωθεί ως αγαπημένη φράση των επαγγελματιών του Digital Marketing, Content is the king! Κι όχι άδικα αφού το ποιοτικό περιεχόμενο αποτελεί απαραίτητο συστατικό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Digital Marketing. Λόγω της ραγδαίας αύξησης […]