3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό Website

Ποια είναι τα 3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό website με τελικό στόχο τη μετατροπή των πιθανών ασθενών σε υφιστάμενους; Φανταστείτε τον εαυτό σας ως υποψήφιο ασθενή που αναζητά γιατρό. Τι είναι αυτό που θα επηρεάσει την επιλογή σας; Τι θα σας κάνει να επιλέξετε έναν γιατρό σε σχέση με κάποιον άλλον; Υπάρχουν διάφορα στοιχεία […]

+ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ

Patient-holding-a-smartphone

Γιατί οι ασθενείς θέλουν ο γιατρός τους να διαθέτει Website;

Οι συνεχείς εξελίξεις στην τεχνολογία αλλά και στο διαδίκτυο κάνουν όλο και πιο εύκολο για τους ασθενείς να μπορούν να ψάξουν πληροφορίες σχετικά με την πάθησή τους αλλά και σχετικά με τους γιατρούς, πολύ πριν προγραμματίσουν την επίσκεψή τους στο ιατρείο ή στην κλινική. Για τους γιατρούς λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι είναι επιτακτική ανάγκη να […]

3 λόγοι για να επενδύσετε σε ένα custom website

3 λόγοι για να επενδύσετε σε ένα custom website

Αξίζει μια επένδυση σε μια ιστοσελίδα ιατρικού περιεχομένου; Κι αν ναι, ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί λόγοι για μια τέτοια επένδυση και ποια τα οφέλη; Σε μια ψηφιακή εποχή που καθημερινά εξελίσσεται είναι σημαντικό για κάθε κλάδο -συμπεριλαμβανομένου και του Ιατρικού– να έχει μια δυναμική ηλεκτρονική παρουσία, προκειμένου αφενός να προσεγγίσει υποψήφιους πελάτες και αφετέρου […]

Internet: νούμερο 1 πηγή πληροφόρησης για ιατρικά θέματα

Internet: νούμερο 1 πηγή πληροφόρησης για ιατρικά θέματα

Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι η νούμερο ένα πηγή πληροφόρησης για θέματα υγείας σήμερα; Φυσικά και μπορείτε, καθώς οι περισσότεροι από εσάς αναζητάτε ήδη πληροφορίες σχετικά με συμπτώματα, ασθένειες, μονάδες υγείας και γιατρούς στο… Internet! Σύμφωνα με έρευνα της Google, σχεδόν 9 στους 10 χρήστες που αναζητούν ιατρικές πληροφορίες ξεκινούν την αναζήτησή τους από το […]