5+1 Συμβουλές για ένα σωστό brief

Ιατρικό Marketing: 5+1 Συμβουλές για ένα σωστό brief   Η εταιρεία, το agency ή ο άνθρωπος που έχει αναλάβει να στήσει το προφίλ σας, αλλά και τις διαφημιστικές εκστρατείες σας στα social media μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχός σας. Η αποτελεσματικότητα των social media και η δυναμική του digital marketing μπορούν να έχουν εξαιρετικά […]

+ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ

Content Marketing

5 βασικοί κανόνες του ιατρικού Content Marketing

Η χρονιά του Content Marketing στον ιατρικό τομέα εκτιμάται ότι θα είναι το 2021, καθώς πλέον μία στις 20 αναζητήσεις στη Google αφορά σε ιατρικά θέματα, 8 στους 10 χρήστες χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης ως πρώτη πηγή πληροφοριών υγείας, ενώ αναμένεται φέτος “εκτόξευση” στις φωνητικές αναζητήσεις για ιατρικά θέματα. Όμως ποιοι είναι 5 βασικοί κανόνες […]

10 σημαντικά στατιστικά για το Ιατρικό Marketing

10 σημαντικά στατιστικά για το Ιατρικό Marketing

Τεράστια είναι πλέον η σημασία του διαδικτύου και του digital marketing και στον ιατρικό τομέα, καθώς οι δυνητικοί ασθενείς αναζητούν ολοένα και περισσότερο ιατρικές πληροφορίες στο internet, κι αυτό αποδεικνύεται από τα στατιστικά για το Ιατρικό Marketing. Δεδομένου ότι ο κλάδος της Ιατρικής περίθαλψης επιδιώκει συνεχώς την επόμενη τεχνολογική πρόοδο, είτε πρόκειται για μια καινοτόμα ή […]

Το διαδίκτυο αλλάζει τη σχέση με το γιατρό μας

Το διαδίκτυο αλλάζει τη σχέση με το γιατρό μας

Η χρήση των site πρέπει να είναι απλώς ενημερωτική-Κανένα δεν κάνει διάγνωση ούτε και προσφέρει θεραπεία Του Κλέαρχου Πρωτοπαπά-Καραντάνη* Μέσα σε 25 χρόνια ο κόσμος άλλαξε. Γιατί; Το 1993 το Cern (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire) ανακοίνωσε ότι η τεχνολογία του παγκόσμιου ιστού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα από όλους τους χρήστες. Το 1996 ο […]

infographic-mesa-se-tablet

Infographic – Ένα ισχυρό εργαλείο marketing

Ήξερες ότι το 99% όλων των αισθητηριακών πληροφοριών που λαμβάνουμε φιλτράρεται από τον εγκέφαλο σχεδόν αμέσως; Αυτό σημαίνει ότι μόνο το 1% των πληροφοριών μεταφέρεται πραγματικά στον εγκέφαλο. Τα Infographic ανήκουν σε αυτό το 1%! Σύμφωνα με το Αγγλικό Λεξικό της Οξφόρδης, ένα infographic (ή γραφικό πληροφοριών) είναι «μια οπτική αναπαράσταση πληροφοριών ή δεδομένων». Έκαναν […]

Ρευματικά Νοσήματα

Ο ελληνικός πληθυσμός αγνοεί τα Ρευματικά Νοσήματα, καθώς και τον ρευματολόγο

Έρευνα για τα Ρευματικά Νοσήματα από τη ΡευΜΑζην και την Health Marketing Ελλιπώς ενημερωμένο εμφανίζεται το ελληνικό κοινό σχετικά με τα Ρευματικά Νοσήματα, καθώς ένας στους δύο Έλληνες δε γνωρίζει τα συμπτώματα αυτών των ασθενειών. Την ίδια στιγμή ένα ποσοστό 50% πιστεύει πως υπάρχουν τρόποι πρόληψης των εν λόγω νοσημάτων. Επίσης παρατηρείται έντονη σύγχυση στην […]

Content Marketing ο βασιλιάς και του Ιατρικού Digital Marketing

Content Marketing, ο βασιλιάς και του Ιατρικού Digital Marketing

“Marketing is telling the world you’re a rock star. Content Marketing is showing the world you are one.” Content Marketing, ο βασιλιάς και του Ιατρικού Digital Marketing. Ή όπως έχει καθιερωθεί ως αγαπημένη φράση των επαγγελματιών του Digital Marketing, Content is the king! Κι όχι άδικα αφού το ποιοτικό περιεχόμενο αποτελεί απαραίτητο συστατικό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Digital Marketing. Λόγω της ραγδαίας αύξησης […]

Video Marketing

Video Marketing – Ένα διαδραστικό και δυνατό εργαλείο επικοινωνίας

Ένα βίντεο ενός λεπτού αξίζει όσο 1.800.000 λέξεις. Έχοντας αυτό το στατιστικό ως σύμμαχο τα τελευταία χρόνια, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ υγείας έχουν “αγκαλιάσει” το video -και κατ’ επέκταση και το Video Marketing- ως ένα συναρπαστικό, διαδραστικό και δυνατό εργαλείο επικοινωνίας. Oι κλινικές, οι ιδιώτες γιατροί αλλά και τα επαγγέλματα στον ευρύτερο τομέα της Υγείας […]

Ιατρικό Βιογραφικό

3 λόγοι για να συμπεριλάβει ένας γιατρός το βιογραφικό του στο website του

Είναι σημαντικό από την πρώτη επίσκεψη του δυνητικού ασθενή στο website σας να τον κάνετε να αισθανθεί εμπιστοσύνη στην ιατρική υπηρεσία που παρέχετε αλλά κυρίως σε εσάς τον ίδιο. Το επαγγελματικό σας Ιατρικό Βιογραφικό είναι ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τους κάνετε μια πρώτη καλή εντύπωση. Είναι μια ευκαιρία να […]

ιατρικό Digital Marketing

5 λόγοι που καθιστούν σημαντικό το ιατρικό Digital Marketing

Θεμελιώδους σημασίας είναι το ιατρικό Digital Marketing για όλους τους επαγγελματίες του τομέα αυτού, μιας και οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου αναζητούν κατά κύριο λόγο online πληροφορίες σχετικά με την ασθένειά τους και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία  ώστε να είστε εσείς αυτός που θα τους δώσει την online πληροφορία που ψάχνουν. Με […]

Ιατροί και GDPR

Ιατροί και GDPR: 6+1 ερωτήσεις – Τι ισχύει για το νέο Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων;

Ιατροί και GDPR! 6 + 1 χρήσιμες απαντήσεις στις ερωτήσεις που απασχολούν όλους τους Ιδιωτικούς Ιατρούς και θα πρέπει να ισχύσουν στο ιατρείο σας από τις 25/05/2018, ημέρα που τίθεται και επίσημα πλέον σε εφαρμογή η νομοθεσία και στην Ελλάδα. O Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών σε πρόσφατη δημοσίευσή του κοινοποίησε μια συλλογή από συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικές με τον […]

Doctor Career Days στο Hyatt 27-29 Απριλίου

Εξασφάλισε την καριέρα σου σε Ελβετία, Αγγλία, Γαλλία Είσαι γιατρός και ενδιαφέρεσαι να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό; Έλα στο Hyatt Regency Thessaloniki από τις 27 έως και τις 29 Απριλίου και εξασφάλισε μια θέση στις πιο σύγχρονες μονάδες υγείας της Ελβετίας, της Αγγλίας και της Γαλλίας. Η εταιρεία Doctor Jobs σε συνεργασία με τη εταιρεία παροχής υπηρεσιών Ιατρικού Marketing, Health Marketing διοργανώνουν την Παρασκευή 27,  Σάββατο […]

Χρειάζεται-η-ιατρική-μου-υπηρεσία-επαγγελματικό-branding

Χρειάζεται η ιατρική μου υπηρεσία επαγγελματικό branding;

Έχετε αναλογιστεί ποτέ πώς το branding επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων στην καθημερινότητά σας; Είτε επιλέγετε τη μάρκα μακαρόνια που θέλετε να αγοράσετε στο σούπερ μάρκετ είτε επιλέγετε το καλύτερο γυμναστήριο για να εγγραφείτε, το Επαγγελματικό branding έχει μεγάλη επιρροή στο πώς αντιλαμβάνεστε τις επιλογές σας ως καταναλωτής. Το branding λοιπόν επηρεάζει σημαντικά τη συμπεριφορά του […]

3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό Website

3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό Website

Ποια είναι τα 3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό website με τελικό στόχο τη μετατροπή των πιθανών ασθενών σε υφιστάμενους; Φανταστείτε τον εαυτό σας ως υποψήφιο ασθενή που αναζητά γιατρό. Τι είναι αυτό που θα επηρεάσει την επιλογή σας; Τι θα σας κάνει να επιλέξετε έναν γιατρό σε σχέση με κάποιον άλλον; Υπάρχουν διάφορα στοιχεία […]

Patient-holding-a-smartphone

Γιατί οι ασθενείς θέλουν ο γιατρός τους να διαθέτει Website;

Οι συνεχείς εξελίξεις στην τεχνολογία αλλά και στο διαδίκτυο κάνουν όλο και πιο εύκολο για τους ασθενείς να μπορούν να ψάξουν πληροφορίες σχετικά με την πάθησή τους αλλά και σχετικά με τους γιατρούς, πολύ πριν προγραμματίσουν την επίσκεψή τους στο ιατρείο ή στην κλινική. Για τους γιατρούς λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι είναι επιτακτική ανάγκη να […]

3 λόγοι για να επενδύσετε σε ένα custom website

3 λόγοι για να επενδύσετε σε ένα custom website

Αξίζει μια επένδυση σε μια ιστοσελίδα ιατρικού περιεχομένου; Κι αν ναι, ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί λόγοι για μια τέτοια επένδυση και ποια τα οφέλη; Σε μια ψηφιακή εποχή που καθημερινά εξελίσσεται είναι σημαντικό για κάθε κλάδο -συμπεριλαμβανομένου και του Ιατρικού– να έχει μια δυναμική ηλεκτρονική παρουσία, προκειμένου αφενός να προσεγγίσει υποψήφιους πελάτες και αφετέρου […]

Internet: νούμερο 1 πηγή πληροφόρησης για ιατρικά θέματα

Internet: νούμερο 1 πηγή πληροφόρησης για ιατρικά θέματα

Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι η νούμερο ένα πηγή πληροφόρησης για θέματα υγείας σήμερα; Φυσικά και μπορείτε, καθώς οι περισσότεροι από εσάς αναζητάτε ήδη πληροφορίες σχετικά με συμπτώματα, ασθένειες, μονάδες υγείας και γιατρούς στο… Internet! Σύμφωνα με έρευνα της Google, σχεδόν 9 στους 10 χρήστες που αναζητούν ιατρικές πληροφορίες ξεκινούν την αναζήτησή τους από το […]