Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ιατρικές πληροφορίες στο διαδίκτυο στην προσπάθειά τους να ενημερωθούν και να βρουν λύση στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν, και μάλιστα πολύ πριν αποφασίσουν να επισκεφθούν έναν ειδικό. Αυτή ακριβώς η αυξανόμενη ζήτηση για on line ιατρική πληροφόρηση και καθιστά την ανάγκη για μάρκετινγκ ολοένα και επιτακτικότερη. Άλλωστε, μέσω του content marketing οι πάροχοι υγείας μπορούν να προσεγγίσουν εύκολα και άμεσα περισσότερα άτομα, να προσφέρουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση και να δημιουργήσουν ένα αίσθημα οικειότητας και εμπιστοσύνης, αυτό δηλαδή, που επιθυμεί και αποζητά κάθε ασθενής.
Η πανδημία της Covid-19 αποτέλεσε έναν ακόμη παράγοντα για την ανάπτυξη και εξέλιξη του ιατρικού on line περιεχομένου, αφού η αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο μπήκε για τα καλά στη ζωή όλων. Ο κόσμος έγινε πιο δεκτικός σε νέους τρόπους επαφής με τους παρόχους υγείας, πέραν των παραδοσιακών. Οι τηλεϊατρικές υπηρεσίες για παράδειγμα αυξήθηκαν κατά 38 φορές από τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ οι προσδοκίες για υψηλής ποιότητας ενημέρωση πολλαπλασιάστηκαν.
Ποιος είναι όμως ο κύριος στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου;
Να δημιουργήσει ελκυστικό και ποιοτικό περιεχόμενο, ικανό να προσελκύσει όλο και περισσότερους διαδικτυακούς χρήστες και εν δυνάμει ασθενείς. Με τον τρόπο αυτό ο πάροχος υγείας αναπτύσσει μια ισχυρή παρουσία στο τομέα δραστηριοποίησής του, ενώ χτίζει την αξιοπιστία του και καθιερώνεται στη συνείδηση του ασθενούς ως μια έγκυρη πηγή πληροφόρησης, αλλά και ως μια αξιόπιστη ιατρική υπηρεσία.
Το τοπίο στο ιατρικό μάρκετινγκ και στην ενημέρωση έχει αλλάξει πολύ και απέχει «έτη φωτός» από την εποχή που οι ασθενείς ενημερωνόντουσαν αποκλειστικά σχετικά με ιατρικά ζητήματα από τα φυλλάδια που έβρισκαν στο γραφείο ενός γιατρού. Η άμεση και έγκυρη πληροφόρηση ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι πλέον το νούμερο 1 ζητούμενο.
Ποια είναι λοιπόν τα πιο δημοφιλή και ελκυστικά είδη ιατρικού περιεχομένου, μέσω των οποίων μπορεί ένας πάροχος υγείας να πετύχει τους παραπάνω στόχους;
Blogs, infographics, motion graphics, videos, Δελτία Τύπου, μακέτες, podcasts, ebooks αποτελούν τα σημαντικότερα μέσα του content marketing, που μπορούν να προσελκύσουν πολλούς δυνητικούς ασθενείς και να τους οδηγήσουν… στην πόρτα του ιατρείου σας.
Όταν χτίζετε σωστά το περιεχόμενο, μπορείτε να δημιουργήσετε δεσμούς εμπιστοσύνης με το κοινό σας και να μετατρέψετε τους ανθρώπους σε σταθερούς υποστηρικτές του brand σας. Χωρίς συγκεκριμένη στρατηγική όμως, το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να μην καταφέρει να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινού, αλλά ούτε και να αντιπροσωπεύσει επάξια την ταυτότητα του brand σας.
Εμείς, σας χαρίζουμε μερικά tips, που μπορούν να σας βοηθήσουν, ώστε να χτίσετε μια σωστά δομημένη και αποδοτική στρατηγική content marketing.
Ποιο είναι το target group σας και σε ποιο κοινό θέλετε να απευθυνθείτε;
Η ομάδα της Health Marketing, με πολυετή εξειδίκευση στο ιατρικό marketing μπορεί να σας καθοδηγήσει με αξιοπιστία στο επόμενο βήμα σας.