Είστε πάροχος υγείας και πιστεύετε πως το Instagram δεν σας αφορά, καθώς θεωρείτε ότι είναι ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης που απευθύνεται στους… πιτσιρικάδες και έχει ως μοναδικό σκοπό την προβολή ωραίων εικόνων από μια «φιλτραρισμένη» καθημερινότητα; Ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε την άποψή σας, καθώς το Instagram μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών σας, αν το χρησιμοποιήσετε σωστά. Και μπορεί ο χώρος της υγείας να έδειξε στο παρελθόν αργά αντανακλαστικά στη χρήση τεχνικών μάρκετινγκ και διαφήμισης μέσω των social media, πλέον όμως οι επαγγελματίες του κλάδου είναι ανοιχτοί στο να εξερευνήσουν νέες πλατφόρμες, αρκεί να ταιριάζουν στο κοινό που τους ενδιαφέρει.
Τα στατιστικά μιλούν από μόνα τους. Αν κι ένα 32% των χρηστών του Instagram ανήκει στην ηλικιακή κατηγορία των 18 με 25, άλλο ένα 32% ανήκει στις ηλικίες 25-34 και ένα 15% στις ηλικίες 35-44, σε ανθρώπους δηλαδή που παίρνουν σημαντικές αποφάσεις όσον αφορά στη φροντίδα της υγείας τόσο της δικής τους όσο και των οικογενειών τους. Μόλις δε το 7% των χρηστών του Instagram είναι έφηβοι.
Λαμβάνοντας αυτούς τους αριθμούς υπόψη, έχετε μπροστά σας πεδίο δόξης λαμπρό. Αν φοβάστε δε ότι η παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικά γύρω από θέματα ευαίσθητα όπως αυτά της υγείας μπορεί να πλήξει τη δουλειά σας, γίνετε εσείς αυτοί που θα δημιουργήσουν την αξιοπιστία σε πλατφόρμες όπως το Instagram, όπου πολλοί ανατρέχουν με ερωτήσεις, συχνά όμως οι απαντήσεις κάθε άλλο παρά επιστημονικές είναι.
Ως γιατροί ή γενικότερα πάροχοι υγείας έχετε την ευκαιρία να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα της παραπληροφόρησης σε τέτοιες πλατφόρμες, χτίζοντας παράλληλα τα δικά σας brands στα social media. Δημιουργώντας υψηλής ποιότητας αξιόπιστο περιεχόμενο και αναρτώντας το σε πλατφόρμες όπως το Instagram μπορείτε να προσεγγίσετε νέους δυνητικούς πελάτες, βοηθώντας παράλληλα να εκπαιδευτεί το γενικότερο κοινό σε σημαντικά ζητήματα υγείας. Δυστυχώς, όταν το περιεχόμενό σας προωθείται μόνο οργανικά, χωρίς τη βοήθεια των διαφημίσεων δηλαδή, θα πρέπει να αφιερώσετε πολύ χρόνο και δουλειά για να χτίσετε το κοινό σας. Επιλέγοντας τη μέθοδο της οργανικής προβολής, θα πρέπει, για να πετύχετε τους σκοπούς σας, να αναρτάτε πολύ συχνά περιεχόμενο.
Πολύτιμο εργαλείο οι διαφημίσεις στο Instagram
Το Instagram είναι η τέλεια πλατφόρμα για να προβληθείτε, να παρουσιάσετε τη φιλοσοφία και τις υπηρεσίες σας, αλλά και την καθημερινότητα στους χώρους σας. Η αλήθεια είναι πως οι ασθενείς δεν θα δουν εύκολα τις αναρτήσεις που κάνετε οργανικά, αν δεν έχετε καταφέρει να χτίσετε μια μεγάλη κοινότητα ακολούθων. Και βέβαια αυτοί οι ακόλουθοι δεν είναι απαραίτητα πιθανοί πελάτες, έτοιμοι να κλείσουν ραντεβού στο ιατρείο σας. Ευτυχώς για σας η πλατφόρμα διαφημίσεων του Instagram σάς επιτρέπει να στοχεύσετε στο κοινό που σας ενδιαφέρει με λίγο μεγαλύτερη ακρίβεια. Κι επειδή το Instagram ανήκει στο Facebook, θα χρησιμοποιήσετε την ίδια πλατφόρμα για να στοχεύσετε κοινά και στις δύο πλατφόρμες ανάλογα με την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και άλλες παραμέτρους.
Οι διαφημίσεις στο Instagram είναι επίσης πολύ πιο οικονομικές σε σχέση με άλλες πλατφόρμες, καθιστώντας το ιδανικό μέρος στον κόσμο της διαφήμισης των social media. Με τη σωστή στρατηγική και λίγη επιμονή, μπορείτε να προσελκύσετε νέους ασθενείς και να μην μείνετε αποκομμένοι από ένα τόσο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε αλλιώς το Instagram και μην αποκλείετε την τεράστια κοινότητα χρηστών που «ορκίζεται» σε αυτό. Με τη συνδρομή ενός επαγγελματία του digital marketing στον χώρο της υγείας μπορείτε να δείτε θαύματα να συμβαίνουν.