Content Marketing: Τι πραγματικά είναι;

Γνωρίζατε ότι το 71% των επιχειρήσεων πιστεύει ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη; Από οργανισμούς πολλών εκατομμυρίων έως και μικρά brands, όλοι φαίνεται να επενδύουν στη δημιουργία και την εμπορία περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Γιατί, όμως, το content marketing είναι τόσο απαραίτητο για τους παρόχους υγείας; Τι λείπει από τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ που αναγκάζουν τις […]

+ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ

SEO: 10 συμβουλές για να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης του website σας ως προς τις μηχανές αναζήτησης. Απαιτεί μεγάλη προσπάθεια, με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, τα οποία όμως αξίζουν τον κόπο! Σε έναν ανταγωνιστικό τομέα όπως η Υγεία είναι απαραίτητη η στρατηγική SEO για τους επαγγελματίες του χώρου. Δεν μπορείτε να βασιστείτε μόνο σε διαφημίσεις από στόμα […]

Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ): Πώς αλλάζει το Ιατρικό Marketing

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence-AI) βρίσκεται πλέον στη ζωή μας με τρόπους που δεν αντιλαμβανόμαστε και είναι πιο κοντά μας από ποτέ. Αν και τον τελευταίο καιρό τείνει να δαιμονοποιηθεί και να υπογραμμιστούν μόνο τα αρνητικά της χαρακτηριστικά, τα οφέλη που έχει και οι απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει δεν πρέπει να παραγνωρίζονται. Στο πλαίσιο αυτό […]

Γιατί να επενδύσετε στο ιατρικό native content;

To ιατρικό native content εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια σε όλο και πιο δημοφιλές εργαλείο του μάρκετινγκ για τους παρόχους υγείας και όχι μόνο, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου αποστρέφουν το πρόσωπό τους από την παραδοσιακή on line διαφήμιση των ιατρικών υπηρεσιών. Πρόκειται για πληρωμένο περιεχόμενο που αναρτάται σε έναν ιστότοπο και ακολουθεί τη […]

TikTok: Πώς αλλάζει το ιατρικό μάρκετινγκ

Το TikTok έχει αρχίσει να αφήνει το αποτύπωμά του στο ιατρικό μάρκετινγκ, αν και ακόμα η πραγματική του προοπτική δεν έχει φανεί. Για την ώρα η τεράστια δυναμική του δεν αφήνει αδιάφορους τους παρόχους υπηρεσιών υγείας, που αναζητούν τρόπους να διεισδύσουν στη δημοφιλή πλατφόρμα και να αξιοποιήσουν τη δεξαμενή των χρηστών της, παρά την αρχική […]

9 tips για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Έχετε δημιουργήσει μια όμορφη ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Η επισκεψιμότητά της όμως δεν είναι ανάλογη ούτε των φιλοδοξιών ούτε των προσδοκιών σας. Τι κάνετε λάθος; Τι μπορείτε να αλλάξετε, ώστε να γίνει ορατή από περισσότερους χρήστες; Με ποιους τρόπους μπορείτε να ενισχύσετε την επισκεψιμότητά της και να μοιραστείτε […]

Ιατρικό μάρκετινγκ: Τα trends για το 2023

Οι νέες τεχνολογίες, οι καινούριες ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία, αλλά και οι ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις όσων αναζητούν υπηρεσίες υγείας αλλάζουν διαρκώς τα δεδομένα για τη βιομηχανία του ιατρικού μάρκετινγκ. Ποια θα είναι λοιπόν τα βασικά trends που αναμένεται να δούμε στον κλάδο εντός του 2023; Η υγεία εξελίσσεται σε καταναλωτικό αγαθό Όσο ο κλάδος […]

10 tips για αξιόλογο ιατρικό περιεχόμενο

Γνωρίζετε ότι η επιτυχία μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing εξαρτάται από το πόσο ποιοτικό και πρωτότυπο είναι το περιεχόμενο που παράγεται για να την υποστηρίξει; Η δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου –όπως για παράδειγμα ενός ενδιαφέροντος άρθρου ή βίντεο, ενός εντυπωσιακού infographic ή γραφιστικού- για τον χώρο της Υγείας δεν είναι απλή υπόθεση, ούτε η επιτυχία της εξασφαλίζεται […]

User Generated Content: Τι είναι και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή σας

Η δημιουργία περιεχομένου είναι ένα μεγάλο στοίχημα και συχνά ένα μεγάλο άγχος για τις επιχειρήσεις. Άλλωστε, απαιτεί ευρηματικότητα, στρατηγική, προσαρμογή στις τάσεις, αλλά και πάντα ένα βήμα μπροστά, ώστε να τροφοδοτεί το κοινό με ελκυστική, αλλά και ποιοτική πληροφορία. Πλέον όμως το πολυπόθητο αυτό περιεχόμενο δεν χρειάζεται να είναι υπόθεση μόνο μιας εταιρείας ή ενός […]

Πώς να εφαρμόσετε τον κανόνα 70:20:10 στο content marketing

Αναγνωρίζετε πως η στρατηγική marketing είναι ζωτικής σημασίας για την εταιρεία σας. Ανάμεσα όμως στην πληθώρα των εργαλείων που είναι διαθέσιμα και πολλαπλασιάζονται με ταχύτατους ρυθμούς, είναι συχνά δύσκολο να επιλέξετε και να αποφασίσετε πώς θα προτεραιοποιήσετε τις ενέργειες marketing, ώστε να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με βάση τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σας. Σε αυτό […]

Βραβείο Best Search Marketing στα DIME 2022

Βραβείο στην κατηγορία Best Search Marketing απέσπασε η Health Marketing στα βραβεία DIME 2022 (Digital Media Awards), έναν ετήσιο θεσμό που διοργανώνεται από τη BOUSSIAS και έχει ως στόχο να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digital publishing. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχή βράβευσή της στον διαγωνισμό σε μία διετία. Το […]

10+1 tips για αποτελεσματικό YouTube SEO για το 2022

Ξέρατε πως περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο μοναδικοί χρήστες επισκέπτονται κάθε μήνα το YouTube, τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο μετά τη Google και πως οκτώ από τα 10 αποτελέσματα αναζήτησης βίντεο προέρχονται από την εν λόγω πλατφόρμα, όπου 500 ώρες βίντεο ανεβαίνουν από τους χρήστες της κάθε λεπτό; Αν δεν έχετε λοιπόν επικεντρωθεί ακόμα […]

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Τι είναι και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί από έναν πάροχο υγείας

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ιατρικές πληροφορίες στο διαδίκτυο στην προσπάθειά τους να ενημερωθούν και να βρουν λύση στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν, και μάλιστα πολύ πριν αποφασίσουν να επισκεφθούν έναν ειδικό. Αυτή ακριβώς η αυξανόμενη ζήτηση για on line ιατρική πληροφόρηση και καθιστά την ανάγκη για μάρκετινγκ ολοένα και επιτακτικότερη.  Άλλωστε, μέσω του content […]

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Instagram ως εργαλείο μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας

Είστε πάροχος υγείας και πιστεύετε πως το Instagram δεν σας αφορά, καθώς θεωρείτε ότι είναι ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης που απευθύνεται στους… πιτσιρικάδες και έχει ως μοναδικό σκοπό την προβολή ωραίων εικόνων από μια «φιλτραρισμένη» καθημερινότητα;  Ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε την άποψή σας, καθώς το Instagram μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για το […]

Η μέθοδος Plan-Do-Check-Act και πώς βοηθά το μάρκετινγκ

Η μέθοδος Plan–Do–Check–Act και πώς βοηθά το μάρκετινγκ   Η αγορά μεταβάλλεται συνεχώς. Νέες τάσεις εμφανίζονται, παίρνοντας τη θέση παλαιότερων, καινούριες ανάγκες προκύπτουν και όλα αυτά απαιτούν τη συνεχή εγρήγορση των ανθρώπων του μάρκετινγκ. Κι ενώ αφουγκράζονται το περιβάλλον και επιταχύνουν ρυθμούς, αναγκάζονται στην πορεία να εγκαταλείψουν ό,τι δεν λειτουργεί. Όταν αυτό γίνεται συστηματικά και με […]

Αναζητώντας θεραπεία στο… διαδίκτυο!

Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ανάπτυξης κάθε παρόχου υγείας αποτελεί τα τελευταία χρόνια το ψηφιακό marketing. Άλλωστε, 80% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν εκεί πληροφορίες για την υγεία τους, ενώ 2 στους 3 εμπιστεύονται τα ιατρικά sites και τα social media προκειμένου να ενημερωθούν για τα συμπτώματά τους προτού επισκεφθούν τον ιατρό. Πόσο έχει επηρεάσει το […]

Ιατρικό Marketing: 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022

Ο «ωκεανός» ιατρικών πληροφοριών του διαδικτύου δίνει στις μέρες μας απεριόριστες επιλογές στους ασθενείς, που όλο και συχνότερα περνούν το διαδικτυακό κατώφλι των παρόχων υγείας προτού περάσουν το πραγματικό.  Γι΄ αυτό και περισσότερο από ποτέ οι πάροχοι υγείας πρέπει να έχουν ένα οργανωμένο σχέδιο ιατρικού μάρκετινγκ με έμφαση στα ψηφιακά εργαλεία, ώστε να αντιμετωπίσουν τις […]

Χρυσό βραβείο στα DIME 21 απέσπασε η Health Marketing

Χρυσό βραβείο για την καλύτερη Home Page απέσπασε η Health Marketing  στα βραβεία DIME 2021 (Digital Media Awards), έναν ετήσιο θεσμό που έχει ως στόχο να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digital publishing. Συγκεκριμένα, το βραβείο αφορά στη δημιουργία της ιστοσελίδας urology4u.gr, της ουρολογικής ομάδας U4U, που χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά […]

We are hiring – Social Media Specialist

Εάν είσαι digital marketer και θα σε ενδιέφερε να ασχοληθείς με τον χώρο της υγείας, τότε η ομάδα της Health Marketing, εταιρείας παροχής υπηρεσιών ιατρικού marketing και επικοινωνίας, σε χρειάζεται. Η θέση: Social Media Specialist- Copywriter Τι θα κάνεις: -Account Management: επικοινωνία και διαχείριση πελατών, οργάνωση και συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας για […]

Native advertising vs content marketing: Ποιες οι διαφορές τους;

Κάθε επαγγελματίας που ασχολείται με το digital marketing, σχεδιάζοντας μια καμπάνια γύρω από το περιεχόμενο θα βρεθεί απέναντι σε δύο όρους, το native advertising και το content marketing. Αν και αμφότεροι αφορούν στο περιεχόμενο, διαφέρουν σημαντικά. Το content marketing αφορά στη δημιουργία περιεχομένου που ο κόσμος εντοπίζει κατά τη διάρκεια της δικής του αναζήτησης και […]