Αναγνωρίζετε πως η στρατηγική marketing είναι ζωτικής σημασίας για την εταιρεία σας. Ανάμεσα όμως στην πληθώρα των εργαλείων που είναι διαθέσιμα και πολλαπλασιάζονται με ταχύτατους ρυθμούς, είναι συχνά δύσκολο να επιλέξετε και να αποφασίσετε πώς θα προτεραιοποιήσετε τις ενέργειες marketing, ώστε να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με βάση τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σας. Σε αυτό το σημείο ο παραδοσιακός κανόνας του 70:20:10 μπορεί πραγματικά να βοηθήσει ακόμα και σε πιο σύγχρονες στρατηγικές marketing, όπως το content marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου), καθώς είναι ένα απλό εργαλείο που μπορεί να σας δείξει τον δρόμο και να κατευθύνετε τον χρόνο και τα χρήματά σας στις σωστές κινήσεις, διασπείροντας τον κίνδυνο και δημιουργώντας τη βάση και για μεγαλύτερα οφέλη στο μέλλον.
Επικεντρώνοντας ένα μεγάλο κομμάτι του προϋπολογισμού που έχετε διαθέσιμο για το marketing του brand σας σε μέσα με αποδεδειγμένη μέχρι στιγμής επιτυχία, θα μπορέσετε να ρισκάρετε το υπόλοιπο κομμάτι σε πεδία με προοπτικές, που, αν και πιο επισφαλή, μπορεί να αποδειχθούν πολύ κερδοφόρα τα επόμενα χρόνια.
Το 70:20:10 στο content marketing
Αν και στην ταχύτατα μεταβαλλόμενη αγορά είναι καλό να παρακολουθείτε τις νέες εξελίξεις, ώστε να έχετε προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών, την ίδια ώρα δεν πρέπει να δελεάζεστε άκριτα από ελκυστικά και λαμπερά, νέα εργαλεία, που μπορεί να σας απομακρύνουν από το στόχο σας να βελτιστοποιήσετε τα πραγματικά αποτελεσματικά κανάλια που ταιριάζουν στο brand σας. Επιμερίζοντας τις δαπάνες σας και γενικότερα τις προσπάθειές σας σε τρία διαφορετικού μεγέθους πεδία, αναγνωρίζετε ευκολότερα τους τομείς προτεραιότητας και τοποθετείτε τον προϋπολογισμό σας, την ενέργειά σας και τον χρόνο σας πιο αποτελεσματικά και όπως πρέπει.
Το μοντέλο 70:20:10 είναι ευέλικτο και μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλούς διαφορετικούς τομείς ψηφιακού marketing. Παραδοσιακά έβρισκε εφαρμογή σε προϋπολογισμούς για media ή καμπάνιες, πλέον όμως μπορεί να υποστηρίξει και πιο σύγχρονες στρατηγικές marketing, όπως το content marketing και το social media marketing.
Ειδικότερα, όταν εφαρμόζεται στο content marketing, καλό είναι να παίρνει την ακόλουθη μορφή:
-Το 70% θα πρέπει να είναι σταθερό και αξιόπιστο περιεχόμενο, που έχει φέρει αποτελέσματα στο παρελθόν και μπορεί να υποστηρίξει το χτίσιμο του brand σας ή να προσελκύσει επισκέπτες στο site σας. Πρόκειται για περιεχόμενο του οποίου την αξία και την αποτελεσματικότητα γνωρίζετε, περιεχόμενο για το οποίο είστε σίγουροι ότι οι χρήστες θα το εμπιστευτούν και θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε τη φήμη σας με συνέπεια και αξιοπιστία.
–Το 20% του περιεχομένου πρέπει να είναι περισσότερο premium, μια επιλογή που μπορεί να είναι πιο ακριβή ή και πιο ριψοκίνδυνη, αλλά έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε ένα μεγαλύτερο δυνητικό κοινό. Τέτοιο περιεχόμενο είναι για παράδειγμα τα viral videos ή τα infographics. Πρόκειται για content που φτάνει περισσότερο στο βάθος των πραγμάτων.
-Το δε 10% πρέπει να είναι πιο πειραματικό, με έμπνευση από λιγότερο συμβατικές θέματα και πρακτικές.
Με πιο απλά λόγια ένας σωστός προγραμματισμός content marketing δεν πρέπει να βάζει όλα τα… αυγά σε ένα καλάθι, αλλά να αξιοποιεί ένα… ενεργειακό μείγμα, συνδυάζοντας το βασικό καύσιμο μαζί με ένα πιο δυναμικό. Πολλοί δεν επενδύουν σε αυτή την «πυρηνική» επιλογή και καταλήγουν να χάνουν.
Στο content marketing ο κανόνας του 70:20:10 βοηθά στο χτίσιμο ενός σταθερού, αξιόπιστου γνωστικού αποθέματος για τους πελάτες και τους προσφέρει περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον, αλλά, όταν χρειάζεται, έχει τη δυνατότητα να επιστρατεύσει επίσης διασκεδαστικούς και ανορθόδοξους τρόπους για να προσελκύσει το κοινό.