Βραβείο στην κατηγορία Best Search Marketing απέσπασε η Health Marketing στα βραβεία DIME 2022 (Digital Media Awards), έναν ετήσιο θεσμό που διοργανώνεται από τη BOUSSIAS και έχει ως στόχο να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digital publishing. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχή βράβευσή της στον διαγωνισμό σε μία διετία.
Το Bronze Award που απονεμήθηκε στη Health Marketing στις 24 Ιουνίου, παρουσία σημαντικών στελεχών της ψηφιακής αγοράς, αφορά στη στρατηγική search marketing που αναπτύχθηκε για την ουρολογική ομάδα Urology 4 You (U4U) και συγκεκριμένα για τη θεραπεία παθήσεων του προστάτη. Η U4U αποτελεί κορυφαία ουρολογική ομάδα, η οποία εφαρμόζει καινοτόμες και πρωτοποριακές μεθόδους τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο με διεθνείς διακρίσεις.
Ο πρώτος στόχος της βραβευθείσας στρατηγικής search marketing ήταν να εμφανίζεται το website urology4u.gr στις πρώτες θέσεις των οργανικών αναζητήσεων σε keywords που σχετίζονται με τη θεραπεία του προστάτη. Στο πλαίσιο αυτό η Health Marketing προχώρησε το 2021 σε ενέργειες τόσο ON SITE όσο και OFF SITE SEO (Search Engine Oprimization).
Ο δεύτερος στόχος της διακριθείσας στρατηγικής search marketing για τη U4U ήταν να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα των Google Search Ads, ώστε να ενισχυθεί η επισκεψιμότητα του website άμεσα (και ειδικότερα των συγκεκριμένων ιστοσελίδων που σχετίζονται με τις μεθόδους θεραπείας).
«Η συνεργασία μας με τη U4U απέδωσε ακόμα μία φορά καρπούς, μετά και το περσινό χρυσό βραβείο για την καλύτερη Home Page στον ίδιο διαγωνισμό. Η Health Marketing, ένα βήμα μπροστά από τις ψηφιακές εξελίξεις, αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της και αναπτύσσει λύσεις που φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Είναι μεγάλη τιμή για μας να βραβευόμαστε σε μια τέτοια διοργάνωση, δίπλα στις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις», σημειώνει η Marketing Manager της Health Marketing, Μπέττυ Κυριακίδου.
Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής της Health Marketing, Κλέαρχος Πρωτοπαπάς-Καραντάνης, τονίζει: «Είναι η δεύτερη βράβευσή μας και μάλιστα σε μια δύσκολη διετία. Η περηφάνειά μας περισσεύει. Επιθυμία μας είναι να γινόμαστε όλο και καλύτεροι και να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στο πεδίο του ψηφιακού ιατρικού μάρκετινγκ και όχι μόνο. Ένα μεγάλο ‘’ευχαριστώ’’ σε όλη την ομάδα της Health Marketing που δούλεψε σκληρά για το συγκεκριμένο project».