Γιατί Ιατρικό Marketing;

Γιατί Ιατρικό Marketing; Ένα ερώτημα κι ένας προβληματισμός που έχουν ολοένα και περισσότεροι πάροχοι υγείας, μονάδες υγείας και γιατροί σήμερα. Η ψηφική εποχή έφερε μεγάλες αλλαγές και στον ιατρικό τομέα, με το marketing να αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής κάθε παρόχου υγείας.

Το τοπίο έχει αλλάξει. Κι ενώ μέχρι πρόσφατα η υγεία ήταν μια «βιομηχανία» επικεντρωμένη στον γιατρό ή τον πάροχο υγείας εν γένει, πλέον στο επίκεντρο βρίσκεται ο ασθενής, ο οποίος αφενός αναζητά ποιοτικές υπηρεσίες και αφετέρου έχει τα εργαλεία να τις αξιολογήσει δημόσια.

Ειδικότερα, το Iατρικό Marketing σας παρέχει μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους ασθενείς σας, χτίζοντας εμπιστοσύνη, αλλά και ενδιαφέρον προς την ιατρική σας υπηρεσία.

Σας επιτρέπει να ενισχύσετε τους δεσμούς σας με υφιστάμενους και δυνητικούς «πελάτες» και να καλλιεργήσετε αυτές τις σχέσεις, ώστε να αποκτήσετε πιστούς και επαναλαμβανόμενους ασθενείς.

Μια πετυχημένη στρατηγική ιατρικού marketing συνεπάγεται επιτυχημένη επικοινωνία και σύνδεση με το κοινό σας και επιτυχημένη σύνδεση με το κοινό σας συνεπάγεται ανάπτυξη, κύρος και αναγνώριση.

Φροντίστε για την υγεία του κοινού σας

Μέσα από τα ψηφικά κανάλια επικοινωνίας (website, social media κλπ) και το digital marketing ο πάροχος υγείας έχει τη δυνατότητα να.. φροντίσει για την υγεία του κοινού του, προσφέροντας ποιοτικό, μοναδικό και χρήσιμο ιατρικό περιεχόμενο.

Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε πώς λειτουργεί το Iατρικό Μarketing είναι να σκεφτείτε τον ασθενή ως πελάτη, που έχει άπειρες επιλογές. Γιατί να διαλέξει εσάς; Η στρατηγική σας στο μάρκετινγκ πρέπει να απαντά στην παραπάνω ερώτηση.

Μάλιστα, στόχος κάθε ολοκληρωμένης στρατηγικής ιατρικού marketing πρέπει να είναι -μεταξύ άλλων- και η ενημέρωση δυνητικών και υφιστάμενων ασθενών για θέματα υγείας: πρέπει να απαντά στο ερώτημα «πώς θα λύσω το ιατρικό μου πρόβλημα». Εάν η η στρατηγική σας το πετύχει αυτό, τότε σίγουρα έχετε καταφέρει να επικοινωνήσετε σωστά με το κοινό σας.

Γιατί Ιατρικό Marketing και στατιστικά 

  • 9 στους 10 που αναζητούν ιατρική πληροφορία ξεκινούν την έρευνα από τις μηχανές αναζήτησης
  • 5 στους 10 πριν επιλέξουν τον γιατρό τους κάνουν έρευνα περίπου 2 εβδομάδες πριν κλείσουν ραντεβού.
  • Πάνω από 8 στους 10 εμπιστεύονται τις on line αξιολογήσεις (reviews) όσο εμπιστεύονται τη σύσταση άλλου γιατρού. Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας χρήστης συνήθως διαβάζει 1 έως 6 αξιολογήσεις πριν κλείσει ραντεβού με τον πάροχο υγείας.

Σήμερα, λοιπόν ο ασθενής βρίσκει τον Πάροχο Υγείας και όχι το αντίστροφο! Στο πλαίσιο, αυτό η Health Marketing προσφέρει εξατομικευμένες Υπηρεσίες Ιατρικού Μάρκετινγκ, έχοντας πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στη Συμβουλευτική, στο παραδοσιακό Marketing, αλλά και στο Digital Marketing και τα Νέα Μέσα!

Από τη διαμόρφωση στρατηγικής ανάπτυξης και επικοινωνίας, έως και την κατασκευή μιας λειτουργικής και μοντέρνας ιστοσελίδας, σε συνδυασμό με δημιουργία ισχυρής παρουσίας στα social media, η Health Marketing -με φρέσκες ιδέες και προσέγγιση- αποτελεί τον στρατηγικό σας συνεργάτη σε θέματα ανάπτυξης και επικοινωνίας.