Internet: νούμερο 1 πηγή πληροφόρησης για ιατρικά θέματα

Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι η νούμερο ένα πηγή πληροφόρησης για θέματα υγείας σήμερα;

Φυσικά και μπορείτε, καθώς οι περισσότεροι από εσάς αναζητάτε ήδη πληροφορίες σχετικά με συμπτώματα, ασθένειες, μονάδες υγείας και γιατρούς στο… Internet!

Σύμφωνα με έρευνα της Google, σχεδόν 9 στους 10 χρήστες που αναζητούν ιατρικές πληροφορίες ξεκινούν την αναζήτησή τους από το Διαδίκτυο!

Μάλιστα, ως πιο «ισχυρό» περιεχόμενο αναδεικνύεται το βίντεο, καθώς τα κανάλια υγείας και ευεξίας μετρούν σήμερα περισσότερα από 20 εκατ. views.

Ωστόσο, είναι αποτελεσματικές οι διαφημίσεις του ιατρικού κλάδου; Έρευνες δείχνουν ότι τόσο οι ασθενείς όσο και εν γένει όσοι ενδιαφέρονται για ιατρικά θέματα αντιδρούν θετικά σε μια διαφήμιση που τους ενδιαφέρει:
– το 36% των χρηστών σκέφτεται να αξιοποιήσει το προσφερόμενο προΐόν ή υπηρεσία
– το 39% επισκέπτεται το website που διαφημίζεται
– το 38% ξεκινά την έρευνά του με αφορμή μια διαφήμιση.

Αναγκαία η παρουσία στο Internet
Στο πλαίσιο αυτό, καθίσταται αναγκαία όχι απλά η παρουσία των επαγγελματιών και μονάδων υγείας στο διαδίκτυο, αλλά η ενεργή και ποιοτική δραστηριοποίηση και προβολή τους στα κανάλια του digital marketing.

Στις ΗΠΑ περίπου 7 στις 10 ιατρικές εταιρείες χρησιμοποιούν τα social media στη στρατηγική marketing που εφαρμόζουν, ενώ περισσότερες από 8 στις 10 βλέπουν αποτελέσματα στη δουλειά τους, μέσα από τα social media.

Συνεπώς, σήμερα –περισσότερο από ποτέ- είναι αναγκαία η κατάρτιση συνολικής προβολής και επικοινωνίας του παρόχου υγείας με τον ασθενή και μέσω της αξιοποίησης των δυνατοτήτων του Διαδικτύου.
Κι αυτό γιατί σήμερα ο ασθενής δεν πάει στον πάροχο υγείας, αλλά ο πάροχος υγείας «πηγαίνει» στον ασθενή, με τη σταθερή και ποιοτική παρουσία του σε όλα τα digital κανάλια που χρησιμοποιεί το κοινό του.

Στη Health Marketing διαθέτουμε εμπειρία και εξειδίκευση, ώστε να φέρουμε τον ιατρό και τις υπηρεσίες του στην… οθόνη του ασθενή!