Γιατί οι ασθενείς θέλουν ο γιατρός τους να διαθέτει Website;

Οι συνεχείς εξελίξεις στην τεχνολογία αλλά και στο διαδίκτυο κάνουν όλο και πιο εύκολο για τους ασθενείς να μπορούν να ψάξουν πληροφορίες σχετικά με την πάθησή τους αλλά και σχετικά με τους γιατρούς, πολύ πριν προγραμματίσουν την επίσκεψή τους στο ιατρείο ή στην κλινική. Για τους γιατρούς λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι είναι επιτακτική ανάγκη να έχουν ένα website που θα δίνει εύκολη “διαδικτυακή” πρόσβαση στο ιατρείο τους, καθώς οι ίδιοι οι ασθενείς θέλουν ο γιατρός τους να διαθέτει Website.

Ένα ιατρικό website έχει εγγενή οφέλη και είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά σας για μια αποτελεσματική στρατηγική Digital Marketing. Σας δίνει την ευκαιρία να φτάσετε γρήγορα και αποτελεσματικά στους πιθανούς ασθενείς σας. Όχι μόνο μπορείτε να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας και να παρέχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το βιογραφικό σας, αλλά μπορείτε να απαντήσετε και στις ερωτήσεις των ασθενών και να τους παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την υγεία.

Οι ασθενείς αναζητούν πληροφορίες

Με τόσες πολλές πληροφορίες εύκολα προσβάσιμες με το πάτημα ενός κουμπιού, το Διαδίκτυο έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι ασθενείς. Πλέον έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τους γιατρούς και τις υπηρεσίες τους σε διάστημα 5 λεπτών.

Το περιεχόμενο του website σας έχει σημασία. Οι ασθενείς θέλουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες μπορούν πριν προγραμματίσουν ένα ραντεβού. Tο περιεχόμενο λοιπόν, ως μέρος ενός ισχυρού website, δημιουργεί μια πολύτιμη πηγή εξεύρεσης πληροφοριών για τον ασθενή. Ο στόχος εδώ είναι να μετατρέψει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πιθανούς ασθενείς.

Πώς θα το πετύχετε; O καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να γράψετε άρθρα και να επιλέξετε περιεχόμενο, έχοντας στον νου σας τις ανάγκες των ασθενών σας.

Για να «αγκαλιάσετε» πραγματικά την ουσία ενός καλού ιατρικού website, είναι σημαντικό να μπείτε στη θέση των ασθενών σας και να δείτε τα πράγματα από τη δική τους οπτική.

  • Μήπως είναι η ιστοσελίδα σας γεμάτη με ιατρική ορολογία που ενδεχομένως ο ασθενής δεν μπορεί να καταλάβει;
  • Ποιες πληροφορίες θα ήθελε να μάθει για εσάς -τον γιατρό- ή για την πάθησή του; Υπάρχουν στο site σας;
  • Οι πληροφορίες που περιλαμβάνει προσδιορίζουν με ακρίβεια έναν ή παραπάνω λόγους για τους οποίους ένας ασθενής πρέπει να επισκεφθεί το δικό σας ιατρείο αντί κάποιου ανταγωνιστή;
  • Μπορούν οι ασθενείς να βρουν τις πληροφορίες θεραπείας που αναζητούν;

Επιπλέον, οι ασθενείς θέλουν να οικοδομήσουν σχέση εμπιστοσύνης με τους γιατρούς τους. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε ένα ισχυρό ηλεκτρονικό προφίλ και να συμπεριλάβετε πληροφορίες όπως την εκπαίδευση, την εμπειρία, τις ιατρικές σας απόψεις και τα γενικά ενδιαφέροντά σας.

Οι πιθανοί ασθενείς σας είναι συχνά σε κινητά και tablets
Μια βασική πτυχή που πρέπει να έχετε κατά νου όταν ξεκινάτε τον σχεδιασμό μιας νέας ιστοσελίδας ή επανασχεδιάζετε την παλιά σας είναι να διασφαλίσετε ότι είναι προσβάσιμη από όλες τις πλατφόρμες συσκευών. Περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον κινητές συσκευές για την έρευνα πληροφοριών όταν είναι στο δρόμο ή χαλαρώνοντας στο σπίτι. Για τον λόγο αυτό το website σας θα πρέπει να είναι responsive και mobile friendly για να διευκολύνει την πλοήγηση των πιθανών ασθενών σας όπου κι αν βρίσκονται.

Στη Health Marketing διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία σε ότι αφορά εξειδικευμένες υπηρεσίες Ιατρικού Marketing. Η έμπειρη ομάδα μας είναι δίπλα σας για να συζητήσει τις δικές σας εξατομικευμένες ανάγκες και να προτείνει custom λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές σας ιατρικές υπηρεσίες.

Anna Papadopoulou Marketing & Communications Coordinator

Η Άννα Παπαδοπούλου από τον Ιανουάριο του 2018 ανήκει στο δυναμικό της Health Marketing ως Marketing & Communications Coordinator. Έχει εμπειρία στον τομέα του Fundraising, του PR και του Ανθρώπινου Δυναμικού, ενώ τα τελευταία χρόνια την έχει κερδίσει το Digital Marketing και ειδικά η παραγωγή περιεχομένου. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος, την Νομικής Σχολής του ΑΠΘ. «Καλή Καρδιά!» Αυτό είναι το life moto της και σε συνδυασμό με την αγάπη της για προσφορά την οδήγησε στο να ασχοληθεί ενεργά με τον εθελοντισμό. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια μέσα από την ενεργό εθελοντική της ενασχόληση με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Make-A-Wish(Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) έχει συμμετέχει στην εκπλήρωση πολλών παιδικών ονείρων. Πλέον ανήκει ως εθελόντρια και στην οικογένεια του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνου του Μαστού «Άλμα Ζωής Ν.Θεσσαλονίκης».

Who is who?