5 λόγοι που καθιστούν σημαντικό το ιατρικό Digital Marketing

Θεμελιώδους σημασίας είναι το Digital Marketing για τον κλάδο της υγείας για όλους τους επαγγελματίες του τομέα αυτού, μιας και οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου αναζητούν κατά κύριο λόγο online πληροφορίες σχετικά με την ασθένειά τους και τους τρόπους αντιμετώπισής της.

Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία  ώστε να είστε εσείς αυτός που θα τους δώσει την online πληροφορία που ψάχνουν. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε μια σχέση  εμπιστοσύνης, έτσι ώστε να τους δώσετε ένα ακόμα κίνητρο για να κλείσουν μαζί σας ραντεβού, προτιμώντας εσάς έναντι κάποιου ανταγωνιστή.

Αυτό σημαίνει πως το Digital Marketing διαθέτει πλέον πολλές ευκαιρίες για επαγγελματίες που γνωρίζουν τη σημαντικότητα της  παρουσίας τους στο  Διαδίκτυο.

Ποιοι είναι όμως αναλυτικά οι 5 λόγοι που καθιστούν σημαντικό το ιατρικό Digital Marketing και για τους οποίους ένας πάροχος Υγείας πρέπει να το ενσωματώσει στη συνολική στρατηγική επικοινωνίας του;

  1. Περισσότεροι ασθενείς είναι πλέον συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο: Τόσο το διαδίκτυο όσο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ανασχηματίζουν πλέον τον τρόπο με τον οποίο οι ασθενείς αναζητούν έναν πάροχο Υγείας. Σύμφωνα με έρευνα, το 2017, σχεδόν το 73% των ασθενών αναζήτησε σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση έναν γιατρό ή μια ιατρική πληροφορία. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά έως το 2020, αντανακλώντας τον αυξανόμενο χρόνο που αφιερώνουν οι ασθενείς on line.

    Ως Ιατρός λοιπόν θα ήταν μια σοφή απόφαση να μην αφήσετε τις συνεχώς αυξανόμενες ευκαιρίες στο διαδίκτυο να σας προσπεράσουν. Ανεξάρτητα από τον τομέα εξειδίκευσής σας είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια ισχυρή ηλεκτρονική εικόνα που να απευθύνεται σε δυνητικούς και υπάρχοντες ασθενείς. Στο τέλος της ημέρας θέλετε να προσελκύσετε όσο περισσότερους ασθενείς μπορείτε τόσο μέσω του διαδικτύου όσο και των έντυπων μέσων. Επωφεληθείτε λοιπόν κυρίως από τη δυνατότητά σας για παρουσία της υπηρεσίας σας στο διαδίκτυο. Δυνατότητα που σας φέρνει περισσότερα, πιο άμεσα και πιο οικονομικά αποτελέσματα!

  2. Είναι πλέον ευκολότερο να στοχεύσετε το σωστό κοινό: Οι ημέρες όπου το παραδοσιακό marketing έδινε την αποκλειστική δυνατότητα για μια κοινή στόχευση σε ένα γενικό κοινό ακολουθώντας μια και μοναδική προσέγγιση ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Η σημερινή πραγματικότητα μέσα από τη σκοπιά του Digital Marketing δίνει το σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα μιας εξατομικευμένη και ακριβούς στρατηγικής marketing.

    Πλέον λοιπόν για κάθε προϊόν ή υπηρεσία υπάρχει ένας πελάτης εκεί έξω. Πώς βρίσκετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες για να τους μεταφέρετε  το μήνυμα σας; Το Digital Marketing είναι η απάντηση! Με πληθώρα online καναλιών και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, μπορείτε να στοχεύσετε αγορές και συγκεκριμένες ομάδες κοινού οπουδήποτε στον κόσμο. Για παράδειγμα, το Facebook, το Instagram και το Twitter σας επιτρέπουν να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες ομάδες με βάση δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και άλλα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να διαφημίσετε και να προωθήσετε την υπηρεσία σας στο σωστό κοινό αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγνωρισιμότητά σας.

  3. Το Digital Marketing είναι Cost Effective: Eίναι γεγονός πως ο κόσμος του Διαδικτύου προσφέρει ίσες ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τον προϋπολογισμό marketing που διαθέτουν ή την τοποθεσία τους. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε τα online εργαλεία και υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο στις δικές σας ανάγκες (π.χ google ads, facebook ads κ.α), Τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης όπως η τηλεόραση και οι εφημερίδες μπορεί να σας κοστίσουν μια περιουσία και ίσως να μην φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Από την άλλη το Digital Marketing δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικό αλλά προσφέρει ευρύτερη αλλά πάντα στοχευμένη απήχηση σε ολόκληρο τον κόσμο.
  4. Είναι πιο εύκολο να έρθετε σε επαφή και να αλληλεπιδράσετε με τους δυνητικούς  ασθενείς σας: Οι απαιτήσεις των ασθενών εξελίσσονται συνεχώς, και για να παραμείνετε στην κορυφή, πρέπει να ικανοποιείτε αυτές τις συνεχώς μεταβαλλόμενες προτιμήσεις. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ενημερώνεστε διαρκώς και να γνωρίζετε τι αναζητούν οι ασθενείς σας, τι ζητούν, τι προτιμούν και τι δεν τους αρέσει. Αυτές οι πληροφορίες είναι πολύ σημαντικές για τους σκοπούς του Digital Marketing και τη στρατηγική που πρόκειται να ακολουθήσετε. Οι παραδοσιακές μέθοδοι marketing είναι κατά κανόνα μονόπλευρες. Oι πληροφορίες τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να απευθύνονται σε ένα γενικό κοινό, προσφέροντας μηδενική αλληλεπίδραση.

    Από την άλλη πλευρά, το online marketing προσφέρει πολλές δυνατότητες αλληλεπίδρασης και δέσμευσης με δυνητικούς και υφιστάμενους ασθενείς. Μέσα από τα δημοφιλή δίκτυα Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους ασθενείς σας, να αποκτήσετε μια εικόνα των προτιμήσεών τους και να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη και πιο στοχευόμενη στρατηγική Digital Marketing.

  5. Οι ανταγωνιστές σας το κάνουν: Σε μια τόσο έντονα ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά, το να αγνοήσετε την ιδέα του ψηφιακού μάρκετινγκ δεν αποτελεί επιλογή. Μια γρήγορη ανάλυση του ανταγωνισμού θα σας δείξει πόσοι από τους ιατρούς της δικής σας ειδικότητας επιλέγουν στρατηγικές Digital Marketing. Για να ξεχωρίσετε όμως και να προηγηθείτε του ανταγωνισμού σας πρέπει να μπείτε στο παιχνίδι του ψηφιακού marketing και να παίξετε καλύτερα από αυτούς. Τα εργαλεία του Digital Marketing προσφέρουν μια πληθώρα επιλογών για να πειραματιστείτε με το online branding που ταιριάζει περισσότερο στις δικές σας ανάγκες και να διαθέσετε στην αγορά τις απαραίτητες  ιατρικές συμβουλές αλλά και μοναδικές υπηρεσίες.

Στη Health Marketing είμαστε δίπλα σας για να δημιουργήσουμε μαζί ένα Digital Marketing Plan που ταιριάζει με την ιδεολογία και τους στόχους σας αλλά και μια εξατομικευμένη στρατηγική που θα προσελκύσει περισσότερους ασθενείς χωρίς να ξεπερνά τον προϋπολογισμό σας.