Ποια είναι τα 3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό website με τελικό στόχο τη μετατροπή των πιθανών ασθενών σε υφιστάμενους; Φανταστείτε τον εαυτό σας ως υποψήφιο ασθενή που αναζητά γιατρό.
Τι είναι αυτό που θα επηρεάσει την επιλογή σας; Τι θα σας κάνει να επιλέξετε έναν γιατρό σε σχέση με κάποιον άλλον; Υπάρχουν διάφορα στοιχεία που λειτουργούν ταυτόχρονα ώστε να κατευθύνουν και να πείσουν τους υποψήφιους ασθενείς να κλείσουν ραντεβού μαζί σας. Σε αυτό το άρθρο, θα επισημάνουμε αυτά τα στοιχεία και θα εξηγήσουμε τη σημασία τους.
3 σημαντικά call-to-action για ένα ιατρικό Website
Εσωτερικά Links
Είτε πρόκειται για συνδέσεις πλοήγησης (εσωτερικά links) μεταξύ των σελίδων παθήσεων και των σελίδων θεραπείας, είτε για μια σύνδεση μεταξύ της αρθογραφίας σας και της φόρμας επικοινωνίας, τα εσωτερικά links διευκολύνουν τους χρήστες να βρουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Αν έχετε πολλές σελίδες που απαριθμούν τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να δημιουργήσετε μέσα στο περιεχόμενο των κειμένων σας έναν εσωτερικό σύνδεσμο για κάθε μία από αυτές τις υπηρεσίες. Αυτό όχι μόνο απλοποιεί την πλοήγηση των υποψήφιων ασθενών σας, αλλά κρατά ενεργό το ενδιαφέρον τους στην ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να διαβάσουν περισσότερα σχετικά με την υπηρεσία σας.
Μαρτυρίες Ασθενών (Testimonials)
Όσο πειστική και αν είναι η στρατηγική Marketing που ακολουθείτε, αλλά και το περιεχόμενο του website σας, οι νέοι ασθενείς μπορεί να εξακολουθούν να αισθάνονται αβέβαιοι για το αν θα πρέπει να προγραμματίσουν ένα ραντεβού μαζί σας. Εδώ λοιπόν μπαίνουν οι μαρτυρίες των υφιστάμενων ασθενών σας στο παιχνίδι.
Οι θετικές αξιολογήσεις από ευχαριστημένους ασθενείς δίνουν μια επιπλέον επιβεβαίωση για την καλή εικόνα της ιατρικής σας υπηρεσίας. Η αξία αυτών των αξιολογήσεων έγκειται στην αντικειμενικότητά τους. Εάν δεν έχετε μαρτυρίες ασθενών, ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη συλλογή τους είναι να ζητήσετε από τους ασθενείς σας να σας γράψουν μια μετά το πέρας της θεραπείας τους. Σύμφωνα με την BrightLocal:
«Το 79% των καταναλωτών αναφέρει πως εμπιστεύονται τις online αξιολογήσεις στον ίδιο βαθμό με τις προσωπικές συστάσεις».
Στοιχεία επικοινωνίας
Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι η εύκολη εύρεση των στοιχείων επικοινωνίας σας. Είναι ίσως το πιο σημαντικό call-to-action το οποίο θα οδηγήσει τους δυνητικούς ασθενείς σας στο να κλείσουν το ραντεβού τους. Από τη στιγμή που έχουν αφιερώσει χρόνο στο να πλοηγηθούν στο website σας και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες σας κάντε το πιο εύκολο για τους νέους ασθενείς να κλείσουν το ραντεβού βάζοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σε εμφανές και διακριτό σημείο στο footer κάθε σελίδας σας.
Στη Health Marketing διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία σε ότι αφορά εξειδικευμένες υπηρεσίες Ιατρικού Marketing. Η έμπειρη ομάδα μας είναι δίπλα σας για να συζητήσει τις δικές σας εξατομικευμένες ανάγκες και να προτείνει custom λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές σας ιατρικές υπηρεσίες.